مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-17بين الملل

نامه هشدار 800 کهنه سرباز شاباک به نتانیاهو و گالانت


صدها کهنه سرباز شاباک طی نامه ای به نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تبعات تداوم روند تصویب لایحه موسوم به «اصلاحات قضایی» برای امنیت این رژیم هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی تشدید اعتراضات در صفوف ارتش رژیم صهیونیستی، 800 نفر از کهنه سربازان سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک در نامه ای خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآف گالانت وزیر جنگ هشدار دادند که در صورت ادامه روند تصویب اصلاحات قضایی کهبه اعتقاد آنها، استقلال سیستم قضایی را محدود می کند، یک خطر واقعی و آشکار  که مستقیماً بر امنیت اسراییل اثر خواهد گذاشت، آن را تهدید می کند.

  رسانه های صهیونیستی با انتشار این خبر نوشتند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی اضطراری با ژنرال هرتزی هالوی رییس ستاد ارتش و مقامات ارشد نظامی به بررسی آسیب رسیدن به کارایی و توانایی ارتش اسراییل پس از تهدید نیروهای ذخیره در یگان های مختلف ارتش مبنی بر توقف خدمت به دلیل  اصلاحات قضایی پرداخت.

این در حالی است که رهبران اعتراضات شدید علیه کابینه نتانیاهو، اعلام کرده اند که در حال آماده شدن برای متقاعد کردن بیش از 20 هزار نیروی ذخیره دیگر برای پیوستن به اعتراضات در روز چهارشنبه آینده (19 جولای) و تمرد از خدمت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه هشدار 800 کهنه سرباز شاباک به نتانیاهو و گالانت

نامه هشدار 800 کهنه سرباز شاباک به نتانیاهو و گالانت