مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-18سياسي

جزییات جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با رییس سازمان منابع طبیعی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون اصل نود با حضور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص بررسی عملکرد این سازمان در طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت در سطح کشور و همچنین اقدامات .

- خضریان جزییات جلسه کمیسیون اصل نود با حضور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص بررسی عملکرد این سازمان در طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت در سطح کشور و همچنین اقدامات صورت گرفته شده در جهت حفظ جنگل ها را تشریح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون اصل نود با حضور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص بررسی عملکرد این سازمان در طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت در سطح کشور و همچنین اقدامات صورت گرفته شده در جهت حفظ جنگل ها اظهار داشت: شکایاتی در خصوص نحوه اجرا و پشتوانه کارشناسی طرح یک میلیارد درخت به کمیسیون واصل شده بود که به همین منظور با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس، ابعاد فنی و توجیهی طرح مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی افزود: از نحوه عملکرد سازمان منابع طبیعی و نحوه به کارگیری بخش های مردم نهاد در اجرای طرح مذکور گزارشی اخذ شد، همچنین نوع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با رییس سازمان منابع طبیعی

جزییات جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با رییس سازمان منابع طبیعی