مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-19اقتصادي

روش های مشارکت نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی/ جذب حامی برای ایتام و محسنین


هر ساله همزمان با آغاز ماه محرم و در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و کمک به نیازمندان، طرح اطعام و احسان حسینی توسط کمیته امداد کار خود را آغاز می کند و این درحالیست که سال گذشته بیش از 23 میلیون پرس غذا میان نیازمندان توزیع شده است.

- هر ساله همزمان با آغاز ماه محرم و در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و کمک به نیازمندان، طرح اطعام و احسان حسینی توسط کمیته امداد کار خود را آغاز می کند و این درحالیست که سال گذشته بیش از 23 میلیون پرس غذا میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرساله طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با ماه محرم آغاز می شود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد؛ به گونه ای که در این ایام آشپزخانه های طرح اطعام حسینی اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع آن میان خانواده های نیازمند می کنند و همچنین کمک های مردمی در قالب اقلام خوراکی و بسته های غذایی نیز در اختیار خانواده های محروم قرار می گیرد.

این درحالیست که براساس اعلام کمیته امداد، عملکرد طرح اطعام و احسان حسینی در سال گذشته نشان می دهد که با ایجاد 6513 آشپزخانه، 23 میلیون و 818 هزار و 701 پرس غذا و 265 هزار و 477 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

حبیب الله آسوده- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ضمن اعلام روش های مشارکت های مردمی اعلام کرده است که مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های مشارکت نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی/ جذب حامی برای ایتام و محسنین

روش های مشارکت نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی/ جذب حامی برای ایتام و محسنین