مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-24اجتماعي

واگذاری 187 اشتراک گاز رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی در ایلام


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری 187 مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری 187 مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

محمود کشاورز با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد 30 مورد مددجویان بهزیستی، 96 مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و 61 مورد خانواده های معظم شهدا،ایثارگران،اماکن مذهبی و آموزشی، مساجد در سطح استان بوده است.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی استان ایلام انجام شده است، تصریح کرد: در سه ماهه ی اول امسال برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و غیره، مبلغ 412 میلیون و 625 هزارو 270 ریال از پرداخت هزینه ی اشتراک پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 187 اشتراک گاز رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی در ایلام

واگذاری 187 اشتراک گاز رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی در ایلام