مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-05اقتصادي

95 درصد از جمعیت خوزستان با سواد هستند


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان گفت: این استان با آمار 95 درصدی سوادآموزی به عنوان استان پیشرو در حوزه سوادآموزی در کشور معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اردشیر شریف زاده پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی شتاب بخشی سوادآموزی در خوزستان با تاکید بر اهمیت سوادآموزی در تحقق جامعه توسعه محور بیان کرد: این استان با آمار 95 درصدی سوادآموزی به عنوان استان پیشرو در حوزه سوادآموزی در کشور معرفی شده است.

وی با اشاره به ملی شدن طرح نذر سواد در کشور اظهار کرد: این طرح که با هدف استفاده از ظرفیت خیرین آموزشی در حوزه آموزش سواد در سطح خوزستان اجرایی شده تاکنون موفقیت های خوبی را رقم زده است و بر این اساس سازمان نهضت سوادآموزی کشور پس از بررسی روند اجرای این طرح در استان این طرح را به صورت ملی به اجرا درآورده است.

شریف زاده گفت: درصد سوادآموزی مردم خوزستان از 92 درصد در سال 95 به بالای 95 درصد در سال 1401 رسیده است که این امر ناشی از تلاش های گسترده حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان دارد و بی شک افزایش این درصد از مسیر همدلی و هم افزایی بین همکاران حوزه سوادآموزی محقق و میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد از جمعیت خوزستان با سواد هستند

95 درصد از جمعیت خوزستان با سواد هستند