مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-15ورزشي

وسائلی که نباید در تابستان داخل خودرو جا بگذاریم


یک متخصص خودرو اقلامی را که در تابستان نباید داخل خودرو جا گذاشت به دلیل این که می توانند باعث آسیب جدی شوند، برشمرده است.

- یک متخصص خودرو اقلامی را که در تابستان نباید داخل خودرو جا گذاشت به دلیل این که می توانند باعث آسیب جدی شوند، برشمرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت، تیم آلکاک ، مدیر یک موسسه کرایه خودرو به روزنامه سان در این باره گفته است: بسیاری از انگلیسی ها متوجه نیستند اگر این اقلام را در هوای گرم در خودرو رها کنند، چقدر می تواند مضر یا خطرآفرین باشد.

او خاطر نشان می کند که بیشتر انگلیسی ها به تابستان مرطوب عادت دارند اما در سال های اخیر که بالاتر رفتن دما را شاهد بوده ایم، رانندگان باید از خطرات مرتبط با خودرو در هوای گرم هم آگاه باشند.

در طول تابستان بهتر است اتومبیل خود را خالی کنید و هرچیزی را که می تواند خطرناک باشد از آن خارج کنید.

در ادامه به هفت وسیله ای که نباید در تابستان در خودرو جا بگذارید، اشاره می کنیم: - کرم ضدآفتاب از آنجا که اکثر مردم فقط در هوای گرم از ضدآفتاب استفاده می کنند، بنابراین ممکن است عجیب به نظر برسد که توصیه شود آن را در گرما رها نکنید.

اما در ضدآفتاب ها چندین ماده وجود دارد که اگر در خودرو داغ باقی بمانند، می توانند تجزیه شوند و از کارایی ضدآفتاب بکاهند و در نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسائلی که نباید در تابستان داخل خودرو جا بگذاریم

وسائلی که نباید در تابستان داخل خودرو جا بگذاریم