مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-30سياسي

امام جمعه بابل: دولت آلبانی تازه متوجه عمق خباثت منافقان شد


امام جمعه بابل با اشاره به با اشاره به حمله به مقر منافقان در آلبانی، گفت: اینها حتی به دولت آلبانی هم رحم نکردند و هک برخی از مراکز دولتی آلبانی کار تروریست های منافقین در فضای سایبری بود و دولت آلبانی تازه متوجه عمق خباثت این عناصر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی در مصلای بزرگ نماز جمعه بابل با اشاه به اینکه عید سعید غدیر را هفته آینده در پیش داریم و در هفته ولایت و امامت هستیم، اظهار کرد: روز عیدغدیر روز بسیار بزرگ و عیدالله اکبر است،عید غدیر مهمترین عید در شیعه است.

از کسانی که اهمیت غدیر را نمی شناسند، گلایه دارم.

وی با بیان اینکه مازندران استان علوی است و ما باید پیشگام نسبت به دیگر نقاط و استان ها باشیم،گفت: نخستین حکومت علوی و شیعه در مازندران تاسیس شد.

آل بویه از منطقه شمال بود که وقتی بغداد را فتح کرد، در شب عید غدیر کاروانی بزرگ شادی در سال 350 هجری راه انداختند و دهل نواختند تا همه این روز بزرگ را گرامی بدارند.

امام جمعه بابل افزود: جشن های غدیر باید در خیابان ها برگزار شود در قالب موکب ها و ایستگاه های صلواتی در سراسر شهرستان و استان فضای شادی با نام مبارک امیرالمومنین (ع) را رقم بزنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بابل: دولت آلبانی تازه متوجه عمق خباثت منافقان شد

امام جمعه بابل: دولت آلبانی تازه متوجه عمق خباثت منافقان شد