مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-14سياسي

رسیدگی ویژه به سالمندان در راستای امیدآفرینی از وظایف دولت است


امام جمعه نایین با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سالمندان در راستای امیدآفرینی از وظایف دولت است، گفت: مردم نسبت به قشر بازنشسته وظیفه دارند که آن ها را بزرگ و عزیز بدارند و دولت نیز وظیفه دارد به بازنشستگان توجه ویژه ای داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار کرد: حکم خداوند این بوده که انسان بعد از دوره کودکی، جوانی و میانسالی به دوره سالمندی و کهولت سن برسد و در دین اسلام توجه و نگاه ویژه به سالمندان بسیار سفارش شده است.

وی با بیان اینکه طبق فرموده نبی مکرم(ص) وجود پیران سالخورده بین ما باعث افزایش فیض الهی و نعمت است، افزود: ایشان می فرمایند از ما نیست کسانی که به پیران سالخورده بی احترامی کند و آنان در بین مردم مثل پیغمبران در بین امت هستند چرا که تجربه سال ها زندگی در این دنیا را داشته و باید به این تجربه ها توجه کرد.

مطهرخو تصریح کرد: مردم نسبت به قشر بازنشسته وظیفه دارند که آن ها را بزرگ و عزیز بدارند و تکریم کنند و دولت وظیفه دارد به بازنشستگان توجه ویژه ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه به سالمندان در راستای امیدآفرینی از وظایف دولت است

رسیدگی ویژه به سالمندان در راستای امیدآفرینی از وظایف دولت است