مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-05سياسي

تعهد شرط لازم نویسندگی است/ بدهکار شهدا هستیم


چگونه نوشتن و داشتن تعهد به جامعه و مردم در عرصه نویسندگی باید یکی از فیلترهای عبوری برای هر فردی باشد که تصمیم به نوشتن دارد.

- خبرنگار مهر ضمن تشریح حوزه فعالیت خود به برخی از چالش های حوزه نویسندگی اشاره داشت و در ادامه اظهار کرد: نویسنده باید تعهد به جامعه و مردم کشور خود داشته باشد و فقدان این تعهد، نوشته را قابل نقد و انتقاد می کند که باید به آنها جهت داد.

از طرف دیگر در نوشتن و خواندن آثار چنین افرادی، رشد برای سایر نویسنده ها ایجاد می شود و می توان به چشم یک فرصت به آن نگاه کرد.

حسینعلی محمدی جری از جمله نویسندگانی است که 27 سال تجربه قلم زدن در حوزه دفاع مقدس دارد و 20 اثر را از خود به جای گذاشته است.

او نقطه عطف ورود به حوزه نویسندگی را تحصیل در رشته ادبیات و آشنایی با کنگره شهدای اصفهان عنوان کرد و گفت: در سال 83 موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات شدم و قبل از ورود به کنگره شهدای اصفهان در زمینه تدوین و تألیف فعالیت داشتم.

کتابی را در سال 68 به مرحله چاپ رساندم که تحریری از تاریخ زبان گزی به عنوان زبان باستانی ایران بوده است و این کتاب را می توان جز اولین های آثار بنده حساب کرد.

ایجاد انگیزه نوشتن زندگینامه شهدای محلات در مخاطبان این نویسنده با اشاره به انگیزه و اشتیاقی که در حوزه دفاع مقدس برای ادای دین به شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد شرط لازم نویسندگی است/ بدهکار شهدا هستیم

تعهد شرط لازم نویسندگی است/ بدهکار شهدا هستیم