مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-07سياسي

دستگاه قضا با آسیب زنندگان به امنیت مردم برخورد کند


از دستگاه قضا می خواهیم با هرکسی که به مردم و بیت المال آسیب وارد می کند و امنیت این مردم در حوزه ای را به خطر می اندازد برخورد قاطع داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: باید از فرصت نماز جمعه برای یاد گرفتن و کمک به یکدیگر استفاده کنیم.

وی افزود: امام کاظم (ع) تاکید دارند که مؤمنان باید دین خدا را دین خدا را ریشه ای و عمیق بفهمند و بنا بر همین اصل باید تلاش کنیم تا با مطالعه کردن، پای منبر رفتن و شنیدن خطبه های جمعه دین خدا را یاد بگیریم.

امام جمعه قزوین گفت: تفقه و جستجو در دین کلید بصیرت است و وقتی بصیرت داشته باشیم در برهه های ساخت و حساس نه تنها اشتباه نمی کنیم بلکه اشتباه نمی گوییم.

وی بیان کرد: اگر دین را ریشه ای یاد گرفته باشیم و بصیرت داشته باشیم عبادت ما شیرین می شود و ارتباطمان با خدا ارتباطی دوستانه و محبت آمیز می شود.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز کودتای نوژه بیان کرد: کشف این توطئه و خنثی سازی آن معجزه ای بود که خداوند باعث شد تا علاوه بر بی آبرو شدن عاملین آن از کشته شدن مردم بیگناه نیز جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا با آسیب زنندگان به امنیت مردم برخورد کند

دستگاه قضا با آسیب زنندگان به امنیت مردم برخورد کند