مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:502023-06-24ورزشي

رحمتی: نساجی باید به جایگاه مطلوب برسید


سرمربی جدید نساجی با تاکید بر اینکه مازندران مهد فوتبال است، گفت: با توجه به خریدهای که انجام شد، باید تیم را به جایگاه معقولی برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، نشست خبری و معارفه سرمربی، مدیرعامل و سرپرست جدید باشگاه نساجی مازندران بعد از ظهر امروز در سالن همایش شهرداری قائمشهر برگزار شد.

سیدمهدی رحمتی در این مراسم در خصوص حضورش در نساجی مازندران، اظهار کرد: با حمایت هواداران پرشور نساجی، ما می توانیم در ورزشگاه خانگی خودمان ورزشگاه شهید وطنی خیلی از تیم ها را تحت فشار قرار دهیم.

  وی گفت: من سال گذشته با آلومینیوم اراک به اینجا آمده ام و هواداران نساجی 90 دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند و ما را تحت فشار قرار دادند.

سرمربی نساجی افزود: تلاش می کنیم، مرحله به مرحله بهتر شویم و ایرادات و مشکلات فصل گذشته را نداشته باشیم.

سرمربی جدید نساجی با بیان اینکه، اهل وعده نیستم، در خصوص استفاده از بازیکنان بومی رده پایه نساجی در تیم بزرگسالان صحبت کرد و گفت: در تیم قبلی که بودم، درحالی که اصلا شرایط مهیا نبود، اما من 15 بازیکن آلومینیوم را به تیم بزرگسالان آوردم و به چندنفر از آنها بازی دادم.

  رحمتی با اشاره به اینکه، استان مازندران یکی از ذخایر فوتبال ایران است، اظهار کرد: در حال حاضر 40 درصد از فوتبالیست های کشور اهل ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمتی: نساجی باید به جایگاه مطلوب برسید

رحمتی: نساجی باید به جایگاه مطلوب برسید