مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-08سياسي

طرز تهیه قرابیه فوری و خوشمزه


طرز تهیه قرابیه آرد فوری و خوشمزه را در این گزارش مشاهده می کنید.

- حالا آرد را کم کم و در چند مرحله به ترکیب مواد اضافه کنید و هم بزنید و با دست ورز دهید تا خمیر نرمی تشکیل شود و به دست نچسبد، خیلی آرد نریزید که خمیر سفت شود.

مرحله هفتم وقتی بافت خمیر نرم و یکدست شد آن را در ظرفی قرار دهید و روی آن سلفون بکشید و برای 1 تا 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا استراحت کند و طعم و عطر همه مواد کاملا با هم ترکیب شود.

مرحله هشتم بعد یک مقدار از خمیر به اندازه یک پرتقال را جدا کنید و کمی ورز دهید و سپس رول کنید و روی آن و اطراف خمیر را با چنگال خط بیاندازید و بعد به اندازه های دلخواه برش بزنید.

مرحله نهم سپس سینی فر یا قالب را با روغن مایع یا کره چرب کنید و یا کاغذ روغنی کف آن قرار دهید و سپس برش های خمیر را با فاصله در قالب بچینید و در فر که از قبل گرم شده است، قرار دهید.

مرحله دهم بعد دمای فر را روی 170 درجه تنظیم کنید و به مدت 15 تا 20 دقیقه فرصت دهید تا خوب پخته شوند، وقتی هنوز روی شیرینی ها سفید است و سرخ نشده مقدار پخت کافی است.

مرحله یازدهم سپس شیرینی های قرابیه آرد را از فر در بیاورید و در دمای محیط قرار دهید تا خنک شوند و بعد با سلیقه و به مقدار دلخواه خودتان روی شیرینی ها پودر قند الک کنید تا کامل سطح آن ها را بپوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه قرابیه فوری و خوشمزه

طرز تهیه قرابیه فوری و خوشمزه