مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-01اقتصادي

بازدید سرزده از راه آهن رشت کاسپین؛ هیچ کمبود اعتباری نیست


در بازدید سرزده معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان از پروژه راه آهن رشت ـ کاسپین تأیکد شدکه هیچ کمبود اعتباری برای اتمام پروژه وجود نداشته و توقف اجرای طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  عصر امروز به صورت سرزده خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و همچنین امانی معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه و  اسدالله عباسی استاندار گیلان از محل پروژه اجرایی راه آهن رشت کاسپین داشته و بلافاصله با تشکیل جلسه در محل پروژه  در خصوص آخرین وضعیت روند احداث و پیشرفت فیزیکی راه آهن رشت ـ کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی و قطعه 6 و هفت این راه آهن در منطقه پیربازار برگزار کردند.

  500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه و بعد از دریافت گزارشات از پیمانکاران گفت که  یکی از اهداف دولت تکمیل این راه آهن در فصل تابستان است که به شرطی تمامی اعتبار این امر محقق می شود.

طبق اعلام خادمی بر اساس آمار  برای تکمیل این پروژه در فاز نخست به 450 الی 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است لذا یک زمان بندی خاص در این خصوص باید تهیه شو د.

هیچ مشکلی در خصوص تأمین اعتبار وجود ندارد به گفته حمید امانی معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه شماره معکوس برای بهره برداری از این پروژه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده از راه آهن رشت کاسپین؛ هیچ کمبود اعتباری نیست

بازدید سرزده از راه آهن رشت کاسپین؛ هیچ کمبود اعتباری نیست