مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-27سياسي

برنامه های عید غدیر و جشن ولایت علی(ع) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود


استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برنامه های عیدغدیر برترین عید اسلام و جشن ولایت علی علیه السلام در استان برگزار و عظمت و فضیلت آن تبیین شود.

- برنامه های عید غدیر و جشن ولایت علی(ع) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برنامه های عیدغدیر برترین عید اسلام و جشن ولایت علی علیه السلام در استان برگزار و عظمت و فضیلت آن تبیین شود.

سید علی احمدزاده در جلسه ستاد غدیر گفت: اگر جهان بر محور حادثه غدیر پیش می رفت بسیاری از وقایعی که بر بشریت گذشت و انحرافاتی که در صدر اسلام رخ داد پیش نمی آمد.

وی اظهار کرد: در وقایعی که بعد از حادثه غدیر پیش آمد عدالت جهانی به تاخیر افتاد به اندازه ای که بشر برای برخورداری از این عدالت سال های طولانی است که در انتظار ظهور منجی عالم بشریت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر موضوع غدیر جدی گرفته شود بخشی از مشکلاتی که این روزها کشورهای اسلامی درگیر آن هستند حل و فصل می شود و اوضاع در جهان اسلام متفاوت و دگرگون خواهد شد.

احمد زاده بر تبلیغ حادثه غدیر تاکید و تصریح کرد: عید غدیر بالاترین جشن شیعیان جهان و پایه و اساس بقیه جشن ها است که برگزاری باشکوه جشن عید غدیر نیازمند کار بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های عید غدیر و جشن ولایت علی(ع) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود

برنامه های عید غدیر و جشن ولایت علی(ع) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود