مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:422023-07-10اجتماعي

برق شهرستان مراوه تپه وصل شد


پس از گذشت 13 ساعت از قطعی برق در شهرستان مراوه تپه، برق این شهرستان پس از رفع مشکل وصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ساعت 21 شامگاه گذشته برق در کل شهرستان مراوه تپه قطع و این قطعی تا صبح امروز ادامه داشت.

پس از بروز این قطعی، ستاد مدیریت بحران در شهرستان مراوه تپه تشکیل و تمامی تیم های امداد رسان و خدماتی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

با قطعی برق، مخازن انتقال آب شرب نیز دچار مشکل شده که بلافاصله اقدامات لازم برای انتقال آب با تانکر در سطح شهرستان به ویژه روستاهای مرزی و دور افتاده انجام شد.

به دلیل وسعت جغرافیایی خطوط انتقال، تیم های جست وجو و پایش شرکت برق منطقه ای گلستان و مازندران، شرکت توزیع نیروی برق گلستان و تیم های کمکی بسیج به منطقه اعزام و نقطه ای که مشکل در آن بوجود آمده و باعث قطع برق شده بود صبح امروز شناسایی و در کمترین زمان ممکن برطرف و برق شهرستان پس از 13 ساعت قطعی، وصل شد.

به گفته مسوولان برق منطقه ای گلستان و مازندران، بی احتیاطی یک کشاورز در افروختن آتش زیر خط انتقال و گسترش آتش و گرمای هوا باعث ذوب شدن تجهیزات خط انتقال و قطع برق شده بود که با پیگیری و تلاش کارشناسان برق وصل شد.

گفتنی است، در استان گلستان 660 هزار مشترک خانگی برق در استان گلستان وجود دارد و 100 هزار واحد صنعتی دارای مصرف برق 500 مگاوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق شهرستان مراوه تپه وصل شد

برق شهرستان مراوه تپه وصل شد