مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-20اقتصادي

مسیر گردشگری دریایی مازندران و آستراخان فعال شود


در حوزه گردشگری دریایی دریایی خزر کار نشد که پیشنهاد ما این است مسیر گردشگری بین مازندران و آستراخان فعال شود و اتفاق مهمی را در حوزه گردشگری رقم بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در نشست با استاندار آستاراخان به وجود بنادر متعدد در آستراخان و سه بندر مهم در استان مازندران، اظهار کرد: ظرفیت بنادر می تواند تا 12میلیون تن پاسخگو باشد البته باتوجه به زیرساخت های بنادر تا سطح 20 میلیون تن بتوانیم ترانزیت بنادر را فعال کنیم.

*ضرورت توجه به ترانزیت دریایی وی با بیان اینکه درحال حاضر یکی از نقاط مشترک ارتباط مازندران و روسیه می تواند ترانزیت دریایی باشد که اصلاح برخی فرآیندها باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: برخی اقلام روسیه از کشور ثالث به واسطه روان سازی در گمرکات داریم دریافت می کنیم که از شما تقاضا داریم به این مهم توجه شود.

*اهمیت کریدور شمال جنوب استاندار مازندران اضافه کرد: نکته بعدی مهم بحث کریدور شمال به جنوب است الان روسیه مسیر انتقال سنگ آهن ازطریق دریای سرخ به هند دارد انجام می دهد درحالی که براساس محاسبات انجام شده اگر از بندر آستاراخان به بندر امیرآباد و ازطریق ریلی به هند منتقل شود 17 روز کاهش زمان خواهیم داشت و علاوه بر اینکه هزینه ترانزیت بار کاهش چشمگیری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر گردشگری دریایی مازندران و آستراخان فعال شود

مسیر گردشگری دریایی مازندران و آستراخان فعال شود