مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-12فرهنگي

تخت جمشید در صدر مقاصد گردشگران خارجی استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید موید محسن نژاد مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس بیان کرد: طی یک ماه گذشته بیش از 10 هزار و 472 گردشگر خارجی به استان فارس سفر کرده و از آثار و بناهای تاریخی استان فارس بازدید کرده اند.

- مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس در خصوص پربازدیدترین اثر تاریخی تاکید کرد: مجموعه جهانی تخت جمشید با بیش از سه هزار بازدید کننده در صدر مقاصد گردشگران خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سید موید محسن نژاد مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس بیان کرد: طی یک ماه گذشته بیش از 10 هزار و 472 گردشگر خارجی به استان فارس سفر کرده و از آثار و بناهای تاریخی استان فارس بازدید کرده اند.

وی در خصوص پربازدید ترین اثر تاریخی استان فارس نیز تاکید کرد: مجموعه جهانی تخت جمشید با بیش از سه هزار بازدید کننده در صدر مقاصد گردشگران خارجی بوده است.

او اضافه کرد: آرامگاه حافظ با دو هزار و 295 نفر و مجموعه جهانی پاسارگاد با دو هزار و 121 نفر بازدید کننده در جایگاه دوم و سوم بیشترین بازدید توسط گردشگران خارجی بوده اند.

محسن نژاد گفت: نقش رستم، ارگ کریم خان زند و آرامگاه سعدی نیز از دیگر اماکن تاریخی فرهنگی استان هستند که به ترتیب بیشترین بازدیدکننده خارجی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت جمشید در صدر مقاصد گردشگران خارجی استان فارس

تخت جمشید در صدر مقاصد گردشگران خارجی استان فارس