مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-29سياسي

توجیه کردن گناه از فتنه های آخرالزمان است


فتنه های آخرالزمان این گونه است که افرادی گناه را توجیه و مجوز شرب خمر و کشف حجاب صادر کنند.

- به گزارش، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح پنجشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان در مصلای شهدای محراب، اظهار داشت: عید قربان برای تکریم از کار بزرگ حضرت ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) و ماندگاری آن در اذهان است تا امت های دیگر هم پیروی کنند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه قربانی کردن در این روز برای نزدیک شدن به خداوند است، افزود: اگر انسان در هنگام قربانی کردن تقوای الهی داشته باشد اولین قطره خون قربانی که بر زمین ریخته می شود خداوند گناهان وی را می بخشد.

وی با اشاره به اینکه هدف مهم عید قربان، قربانی کردن نفس خودمان است، گفت: عید موفقیت در روزه داری و ماه رمضان، عید فطر است و عید موفقیت در حج هم عید قربان است.

حسینی بیان کرد: از آن جایی که بسیاری از خانواده ها توان مالی برای خریدن گوشت ندارند، با صرف گوشت قربانی برای نیازمندان، بخشی از شکاف های اجتماعی در جامعه برطرف می شود.

وی با بیان اینکه امروزه عده ای به بهانه های مختلف دستورات خدا را زیر پا گذاشته و گناه می کنند، عنوان کرد: ایمان یک امر قلبی است و با اکراه نمی شود کسی را مؤمن کرد اما اینکه در جامعه اسلامی عده ای به ارزش های اسلامی پایبند نباشند، آیا مؤمنین و جامعه اسلامی مسئولیتی ندارند؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیه کردن گناه از فتنه های آخرالزمان است

توجیه کردن گناه از فتنه های آخرالزمان است