مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-01سياسي

کتاب «آرای دادگستری استان فارس در بوته نقد و تحلیل» رونمایی شد


جلد چهارم و پنجم کتاب «آرای دادگستری فارس در بوته نقد و تحلیل» به قلم حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی و ارسلان اشرافی رونمایی شد.

- شیراز- جلد چهارم و پنجم کتاب آرای دادگستری فارس در بوته نقد و تحلیل به قلم حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی و ارسلان اشرافی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس پژوهشگاه قوه قضاییه صبح شنبه در آیین رونمایی از جلدهای چهارم و پنجم آرای دادگستری استان فارس در بوته نقد و تحلیل گفت: مجموعه قضایی استان فارس از جمله مراجع قضایی پیشرو در حوزه پژوهش و فعالیت های علمی بوده که انتظار جلد چهارم و پنجم کتاب آرای دادگستری فارس در بوته نقد و تحلیل نشان دهنده این موضوع است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی هادی پیشگامی اضافه کرد: یکی از اقدامات ویژه استان فارس با همکاری دانشگاه شیراز، تأسیس پژوهشکده قضایی است و امیدواریم این گونه رویدادها موجب ارتقا سطح علمی مجموعه قضایی استان شود.

رییس کل دادگستری استان فارس نیز در این نشست با بیان اینکه جایگاه علمی قضات یکی از نقاط قوت و برجسته دادگستری استان فارس است گفت: جدیت در برگزاری نشست های علمی و تضارب آرا قضات، زمینه ارتقا بیش از پیش همکاران را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «آرای دادگستری استان فارس در بوته نقد و تحلیل» رونمایی شد

کتاب «آرای دادگستری استان فارس در بوته نقد و تحلیل» رونمایی شد