مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-05سياسي

آغاز طرح آماده سازی معابر سایت 670 هکتاری شهر جدید ایوانکی


عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت 670 هکتاری شهر جدید ایوانکی با حضور هاشمی استاندار سمنان، مسوولان بنیاد مسکن کشور، فرماندار گرمسار و در شهر جدید ایوان کی آغاز شد.

- ایسنا/سمنان عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت 670 هکتاری شهر جدید ایوانکی با حضور هاشمی استاندار سمنان، مسوولان بنیاد مسکن کشور، فرماندار گرمسار و در شهر جدید ایوان کی آغاز شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان 14 تیرماه در آیین افتتاح این طرح وی ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت را تبریک و عید سعید غدیر خم به سهم بیش از 50 درصدی این شهر جدید از طرح نهضت ملی مسکن در استان پرداخت و اظهار کرد: اجرای طرح عظیم نهضت مسکن ملی ، یکی از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: یکی از مجموعه های عمرانی استان که امور مرتبط با آن باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود، پروژه شهر جدید ایوان کی است که بالغ بر 30 هزار واحد مسکونی در آن ایجاد خواهد شد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان گفت: با احداث واحدهای مسکونی در شهر جدید ایوانکی، شاهد افزایش و رشد جمعیت در این بخش خواهیم بود.

وی با تقدیر از تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ساخت این شهر جدید افزود: انتظار داریم تا این بنیاد ، اقدامات مرتبط با پروژه های عمرانی را با جدیت دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح آماده سازی معابر سایت 670 هکتاری شهر جدید ایوانکی

آغاز طرح آماده سازی معابر سایت 670 هکتاری شهر جدید ایوانکی