مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-07اقتصادي

سهم 10 درصدی صنایع خلاق و فرهنگی از تولید ناخالص داخلی دنیا تا سال 2030


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به آمار رشد صنایع خلاق گفت: پیش بینی می شود در سال 2030 میلادی، 10 درصد از تولید ناخالص داخلی در کل دنیا را صنایع خلاق و فرهنگی تشکیل دهد.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به آمار رشد صنایع خلاق گفت: پیش بینی می شود در سال 2030 میلادی، 10 درصد از تولید ناخالص داخلی در کل دنیا را صنایع خلاق و فرهنگی تشکیل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدصادق خیاطیان در آیین افتتاحیه رویداد تبادل فناوری اطلاعات در حوزه علوم و فرهنگ اسلامی که در شهر قم برگزار شد، خاطرنشان کرد: به عنوان فردی که سالها در حوزه فناوری فعالیت می کنم، باید بگویم در سال های گذشته تحولی در حوزه فناوری کشور اتفاق افتاده و آن ورود علوم انسانی و اسلامی به این حوزه بوده است.

بخشی از این تحول نیز به واسطه حضور آیت الله اعرافی بوده است که هر جا حضور دارند، منشاء خیر و برکت هستند.

رییس صندوق نوآوری درخصوص ارتباط دین و فناوری گفت: از سه منظر می توان به این مسئله نگاه کرد: اولین بخش، اثری است که فناوری بر معرفت دینی و رفتار دینی جامعه می گذارد.

اینجا جایی است که حوزه ورود می کند.

در واقع سوال اینجا است که وقتی یک فناوری وارد جامعه می شود، تاثیرش بر آحاد اجتماع از بعد دینی چیست؟ نمونه های زیادی وجود دارد که ورود و نفوذ فناوری های مختلف، تاثیرات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 10 درصدی صنایع خلاق و فرهنگی از تولید ناخالص داخلی دنیا تا سال 2030

سهم 10 درصدی صنایع خلاق و فرهنگی از تولید ناخالص داخلی دنیا تا سال 2030