مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:002023-06-22اجتماعي

350 مدرسه تا مهرماه تعمیر و بازسازی می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 350 واحد آموزشی در استان اردبیل تا مهرماه تعمیر و بازسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی مدارس خیرساز در اردبیل اظهار کرد: به همت خیرین مدرسه سه کلاسه روستای آقچه کند اردبیل به بهره برداری رسید که این مدرسه را پزشکان سراسر کشور به یاد مرحوم مریم غریب زاده احداث کردند.

وی تصریح کرد: این چهارمین مدرسه ای است که پزشکان خیر ساخته و در اختیار دانش آموزان روستاهای محروم کشور قرار دادند که این بار در یکی از روستاهای محروم اردبیل این اتفاق رقم خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: خیرین مدرسه ساز همپای نوسازی مدارس در امر ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس ورود پیدا کردند که این حرکت ارزشمند قابل تقدیر است.

صفری افزود: 35 درصد مدارس استان اردبیل به همت خیرین و مجمع فعال خیرین مدرسه ساز احداث شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تا آغاز سال تحصیلی در کنار افتتاح ده ها پروژه مدرسه سازی خیرین و دولتی، تعمیر و بهسازی 350 مدرسه را نیز شاهد خواهیم بود.

صفری از خیرین خواست تا در تعمیر و بازسازی مدرسه مناطق سیل زده استان همتی مضاعف داشته باشند تا در مهرماه دانش آموزان این مناطق امکان ادامه تحصیل را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 مدرسه تا مهرماه تعمیر و بازسازی می شود

350 مدرسه تا مهرماه تعمیر و بازسازی می شود