مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-01سياسي

سبک زندگی جوانان باید ایرانی و اسلامی شود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان گفت: جوانان سبک زندگیشان را ایرانی و اسلامی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امیر چهری ظهر شنبه در مراسم جشن وصال ویژه ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور رشت، اظهار کرد: ازدواج آسان و ساده باید بواسطه دانشگاه ها، در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه شود.

وی به تشریح راز موفقیت در زندگی و دوام و قوام خانواده پرداخت و افزود: احترام متقابل از سوی زوجین یکی از زیباترین ویژگی های سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان با بیان اینکه احترام متقابل کلید اول بقای خانواده است، گفت: حفظ رفتارهای محبت آمیز اوایل ازدواج تا پایان زندگی مشترک استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام چهری، گفتمان محوری را راهکار دیگر تداوم بخشی بنیان خانواده برشمرد و بیان کرد: زوجین زمان گفتگو با یکدیگر و در میان گذاشتن مشکلات و مسائل خانواده را بیشتر کنند تا بسیاری از مشکلات کوچک، تبدیل به چالش بزرگ نشود.

وی با اشاره به اهمیت تفریح سالم در کنار خانواده، افزود: انجام تفریح سالم و حفظ تعادل کار و زندگی از راز و رمزهای مهم تحکیم بخشی خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی جوانان باید ایرانی و اسلامی شود

سبک زندگی جوانان باید ایرانی و اسلامی شود