مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-03سياسي

بررسی مشکلات ناشی از عدم ارتباط مؤثر بین زوجین در «کام شیرین»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ برنامه «کام شیرین» با حضور دکتر اسماعیل سعدی پور به بررسی مشکلات ناشی از عدم ارتباط مؤثر بین زوجین خواهد پرداخت و پس از آن شیوه های درست مهارت آموزی و ارتباط صحیح با همسر را برای حاضران .

- بررسی مشکلات ناشی از عدم ارتباط مؤثر بین زوجین در کام شیرین برنامه کام شیرین با محوریت مهارت های ارتباط مؤثر و کارآمد با همسر، دوشنبه دوازدهم تیر از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ برنامه کام شیرین با حضور دکتر اسماعیل سعدی پور به بررسی مشکلات ناشی از عدم ارتباط مؤثر بین زوجین خواهد پرداخت و پس از آن شیوه های درست مهارت آموزی و ارتباط صحیح با همسر را برای حاضران در برنامه و مخاطبان برخواهد شمرد.

در این برنامه چند زوج هم که هر یک تجربه زندگی مشترک از یک تا چند سال را دارند، مهمان برنامه هستند و همراه با کارشناس، به صورت عملی این مهارت ها را تمرین می کنند.

یکی دیگر از آیتم های این برنامه، کافه هفت ساله هاست که به تجربه زوج ها درباره مسائل گوناگون بعد از هفت سال زندگی مشترک می پردازد.

در بخش باشگاه مخاطبان هم کتاب و فیلم های مرتبط با موضوع معرفی می شوند و به پیامک های پرتکرار مخاطبان هم اشاره خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات ناشی از عدم ارتباط مؤثر بین زوجین در «کام شیرین»

بررسی مشکلات ناشی از عدم ارتباط مؤثر بین زوجین در «کام شیرین»