مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-06سياسي

جریان «غدیر» فرهنگی و تبلیغی است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که جریان غدیر فرهنگی و تبلیغی است، گفت: غدیر و جریان غدیر از جنس تبلیغ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر پنجشنبه در نشست با حجت الاسلام ملأ نوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور و معاونین تبلیغ و امور فرهنگی شهرستان های مازندران، ضمن تبریک عید غدیر، اظهار کرد: غدیر و جریان غدیر از جنس تبلیغ است، اصلاً پیامبر هیچ مسئولیتی جز تبلیغ و پیام رسانی ندارد.

وی افزود: در طول تاریخ علمای دین به عنوان مبلغان دین معروف بودند و تعالیم دینی را در نقاط مختلف کشور روی منابر و از تریبون ها به مردم می رساندند و تبلیغ می کردند و امروز آنچه می شناسیم به برکت تبلیغاتی است که انجام شد.

آیت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه جریان تبلیغ ولایت باید تداوم داشته باشد، عنوان کرد: البته تبلیغ متناسب با شرایط و با ابزار و تکنیک های آن زمان باید انجام شود، امروز فضای مجازی داریم که تأثیرگذاری بیشتری از تبلیغ چهره به چهره دارد ما باید مبلغان ویژه فضای مجازی داشته باشیم و البته امکانات لازم را برایش فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: ما نیاز به مبلغین زبردستی که اختصاص به زمان های خاص نداشته نباشد در حوزه مجازی داریم، چرا که دشمن با به روزترین سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان «غدیر» فرهنگی و تبلیغی است

جریان «غدیر» فرهنگی و تبلیغی است