مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-08اقتصادي

پلمب 5 مرکز عرضه فرآورده دامی متخلف در استان سمنان


مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از پلمب پنج واحد تولید و عرضه فرآورده های دامی و پروتیینی غیربهداشتی طی سه ماه نخست امسال در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا حسینی، مدیرکل دامپزشکی استان سمنان اظهار کرد: بهار امسال 40 پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتیینی غیربهداشتی طی بازرسی های کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید در مراجع قضایی تشکیل شد که برای 13 پرونده حکم صادر شد و 27 پرونده در دست اقدام است.

وی گفت: بهار سال گذشته شمار پرونده های تشکیل شده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتیینی غیربهداشتی در مراجع قضایی استان سمنان 37 پرونده بود که 13 پرونده رسیدگی شد و 24 پرونده در دست اقدام است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان بیان کرد: 26 محموله غیرمجاز در زمینه حمل دام و فرآورده های دامی و دارو با نظارت هوشیارانه کارشناسان دامپزشکی بهار امسال شناسایی و توقیف شد.

حسینی ادامه داد: از مجموع 26 محموله غیرمجاز توقیف شده به وسیله کارشناسان دامپزشکی استان سمنان در بهار امسال چهار محموله مربوط به حمل غیرمجاز دام سبک و سنگین زنده، چهار محموله مربوط به حمل طیور و 15 محموله مربوط به فرآورده های خوراکی و سه محموله مربوط به فرآورده های غیرخوراکی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 5 مرکز عرضه فرآورده دامی متخلف در استان سمنان

پلمب 5 مرکز عرضه فرآورده دامی متخلف در استان سمنان