مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-19بين الملل

اقدام علنی MI 6 برای جذب جاسوس در روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس سرویس اطلاعات خارجی انگلیس موسوم به MI 6 چهارشنبه (19 ژوییه) از روس ها خواست برای پایان دادن به جنگ، - رییس سرویس اطلاعات مخفی انگلیس از روس های به اصطلاح ناراضی از جنگ اوکراین خواست، برای پایان دادن به جنگ در قالب عامل این سرویس جاسوسی فعالیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس سرویس اطلاعات خارجی انگلیس موسوم به MI 6 چهارشنبه (19 ژوییه) از روس ها خواست برای پایان دادن به جنگ، دست در دست سازمان جاسوسی تحت هدایت وی بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، ریچارد مور در دومین سخنرانی از زمانی که رییس سرویس اطلاعات مخفی انگلیس در سال 2020 شده، مدعی شد احتمال کمی وجود دارد که روسیه دوباره در جنگ به پویایی برسد.

به نوشته رویترز، او در اظهاراتی در سفارت انگلیس در پراگ (پایتخت جمهوری چک)، وضعیت کنونی در اوکراین را به بهار پراگ در سال 1968 تشبیه کرد که اتحاد جماهیر شوروی اصلاحات را لغو کرد .

مور ضمن طرح ادعا هایی علیه مقامات کنونی روسیه، مدعی شد بسیاری از روس ها با همان دوراهی سختی مواجه هستند که پیشینیان آن ها در سال 1968 مواجه بودند.

وی افزود: از آن ها دعوت می کنم آنچه را دیگران در این 18 ماه گذشته انجام داده اند، انجام دهند و با ما دست در دست هم دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام علنی MI 6 برای جذب جاسوس در روسیه

اقدام علنی MI 6 برای جذب جاسوس در روسیه