مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-21سياسي

خسارات وارده به کشاورزان گرمسار برآورد می شود


استاندار سمنان با بیان اینکه مطالبات و دغدغه های کشاورزان در حوزه حقابه، پذیرفتنی است، گفت: خسارات وارده به کشاورزان گرمسار برآورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی صبح جمعه در نشست بررسی مشکلات حقابه کشاورزان گرمسار به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان بیان کرد: مطالبات و دغدغه های کشاورزان در حوزه حقابه، پذیرفتنی است و مجموعه استانداری و مدیران کل مربوطه در استان نیز پیگیر بررسی و رفع مشکلات در این حوزه بوده و هستند.

وی با بیان اینکه میزان خسارت وارد شده به کشاورزان گرمسار با محوریت جهاد کشاورزی و مدیریت بحران استانداری سمنان بررسی و طی یک گزارش جامع تنظیم شود، افزود: جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان به جهت بررسی ویژه مباحث و مسائل مرتبط با حقابه کشاورزان گرمسار در هفته آتی برگزار می شود.

استاندار سمنان گفت: مدیریت و ساماندهی وضعیت نظام توزیع آب در شهرستان گرمسار در راستای برون رفت از وضعیت فعلی و مدیریت کمبود آب در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه فرماندار شهرستان گرمسار، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و نمایندگان کشاورزان گرمسار حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات وارده به کشاورزان گرمسار برآورد می شود

خسارات وارده به کشاورزان گرمسار برآورد می شود