مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-29سياسي

چالش های معاون جدید عمرانی استاندار؛ فرصت پرداختن به کار سیاسی و انتخاباتی نیست


معاون جدید عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حتی لحظه ای وقت برای استراحت کردن نداشته و اصولاً با چنین اوضاع و احوالی که در همه نقاط استان مشاهده می کنیم وقتی برای پرداختن به مسائل سیاسی و طایفه ای و منطقه ای نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از روی کار آوردن دولت مردمی آیت الله رییسی نیروهای وفادار و منتسب به جریان انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند همه جای کشور به دنبال این بودند که چینش مدیریتی به زودی و به صورت حداکثری و از میان نیروهای جریان انقلاب در استان شکل گیرد.

اما به هر دلیل چینش مدیریتی در این استان با ضرب آهنگ کندتر از سایر استان های کشور صورت گرفت و همین موجب شد تا میان مسئولان ارشد استانی و جریان انقلاب گاه کدورت هایی ایجاد شود هر چند که این کدورت ها اکنون به حداقل خود رسیده است.

به هر حال با عبور از گذشته در تازه ترین انتخاب ها، علی محمد روستا به عنوان معاون امور عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد معرفی شد تا بعد از گذشت چند ماه از کناره گیری کیامرث حاجی زاده، استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخره معاون عمرانی داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار یقینا از اصلی ترین ارکان مدیریتی و عملیاتی است که به صورت میدانی با پروژه های مختلف عمرانی سر و کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های معاون جدید عمرانی استاندار؛ فرصت پرداختن به کار سیاسی و انتخاباتی نیست

چالش های معاون جدید عمرانی استاندار؛ فرصت پرداختن به کار سیاسی و انتخاباتی نیست