مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:062023-07-15سياسي

ضرورت سرمایه گذاری در اجرای طرح های فرهنگی مازندران


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خواستار تقویت سرمایه گذاری برای اجرای طرح های فرهنگی مردم محور در این استان شد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خواستار تقویت سرمایه گذاری برای اجرای طرح های فرهنگی مردم محور در این استان شد.

روح الله سلگی امروز 24 تیرماه در جمع مدیران دستگاههای اجرایی مازندران گفت: اجرای طرح های فرهنگی مردم پایه به معنای عمق بخشی به مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف کشور است.

وی با بیان اینکه اساساً پیشرفت بدون مشارکت مردم محقق نمی شود، اظهارکرد: جلب مشارکت و نظرات مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از کار ویژه های محوری نظام اسلامی است.

معاون استاندار مازندران فرهنگ را سنگ بنای نظام اسلامی و تحول آفرین دانست و یادآور شد: کشور طی 44سال گذشته با تکیه بر فرهنگ و مفاهیم ارزشی و دینی از گردنه های سخت عبور کرد.

وی از عرصه فرهنگی به عنوان جبهه تقابل نظام اسلامی و استکبار جهانی یاد و تصریح کرد: تکیه بر فرهنگ مانای اسلامی و ایرانی رمز اعتلای پیشرفت و توسعه یافتگی است.

این مسئول با اشاره به تحولات فرهنگی در عرصه جهانی و نیازهای نو به نوی این عرصه خاطر نشان کرد: استکبار می کوشد با اغواگری و فریب رسانه ای ذهن های مردم به ویژه جوانان ما را تسخیر کند اما انقلاب اسلامی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سرمایه گذاری در اجرای طرح های فرهنگی مازندران

ضرورت سرمایه گذاری در اجرای طرح های فرهنگی مازندران