مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-28پزشكي

واگذاری 107 طرح فناورانه به دانشگاه های علوم پزشکی


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: 107 طرح فناورانه به دانشگاه ها واگذار شده و همه طرح ها از محل بودجه یک درصد مورد حمایت قرار گرفتند.

- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: 107 طرح فناورانه به دانشگاه ها واگذار شده و همه طرح ها از محل بودجه یک درصد مورد حمایت قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی در خصوص فرآیند تدوین نقشه جامع فناوری سلامت کشور اعلام کرد: شاخص های سنجش و تعیین اولویت های فناورانه بر سه اصل ارزبری، اهمیت استراتژیک محصول و نقشی که در حل مشکلات سلامت کشور ایفا می کند و امکان تولید داخل استوار است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به اولویت های حوزه دارو و تجهیزات پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: بر مبنای شاخص های تعیین شده، اولویت های دارو و تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی مشخص شده است مواد اولیه دارویی در شرایط تحریم در چرخه تولید و تامین دارو بسیار اهمیت دارد و تراز مثبت تجاری و صرفه جویی ایجاد می کند و با افزایش عمق تولید می تواند در اقتصاد کلان تاثیرگذار باشد.

همین طور اولویت بندی محصولات نهایی به خصوص انواع داروهایی که در فرآیند تولید پیچیدگی هایی دارند که می تواند ارزش افزوده مطلوبی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 107 طرح فناورانه به دانشگاه های علوم پزشکی

واگذاری 107 طرح فناورانه به دانشگاه های علوم پزشکی