مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-29سياسي

ذبح 70 هزار رأس دام در طرح نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از ذبح 70هزار رأس دام در طرح نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در روز عید سعید قربان در سراسر کشور خبر داد.

- قم- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از ذبح 70هزار رأس دام در طرح نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در روز عید سعید قربان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مرتضی بختیاری ظهر پنجشنبه در همایش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، رسانه ها به خصوص صدا و سیما در نهادینه کردن آن مشارکت خوبی داشته اند و باید بیان داشت جامعه ای که اهل فرهنگ خیر و نیکوکاری باشد ذلیل نخواهد شد.

بختیاری عنوان داشت: هم اکنون تعداد 8000 مرکز نیکوکاری در سراسر کشور در راستای خدمت رسانی به نیازمندان فعالیت دارند و قربانی هایی که امروز صورت می گیرد با همکاری و مشارکت این مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان می رسد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: برپایی همایش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران در راستای گسترش فرهنگ قربانی در جهت کمک به نیازمندان است و نام مبارک امام زمان (عج) و همچنین جایگاه این مسجد باعظمت بر برکت این اقدام افزوده است و بسیاری از مردم و خیرین قربانی خود را با این نیت با ارزش انجام می دهند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح 70 هزار رأس دام در طرح نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)

ذبح 70 هزار رأس دام در طرح نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)