مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 02:302023-06-29سياسي

لزوم اقدام همگانی برای مبارزه با اعتیاد در تنگستان


فرماندار تنگستان بر اجرای طرح ها و برنامه های همگانی برای مبارزه با اعتیاد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی پنج شنبه شب در آیین پویش ملی نه به اعتیاد در اهرم اظهار داشت: این طرح ها به صورت ملی و همگانی توسط هلال احمر و در راستای مبارزه با مصرف مواد مخدر برگزار می شود که باید از این اقدامات فرهنگی اجتماعی که از سرمایه های اجتماعی جامعه و کشور حراست می کند، تقدیر کرد.

فرماندار تنگستان ضمن تشکر از نیروی انتظامی کشور بابت فعالیت های متعدد خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر و تقدیم شهدای گرانقدر به جامعه، بیان کرد: هر زمان که مبارزه با اعتیاد و مصرف مواد مخدر به صورت همگانی، از سطح خانواده ها و دستگاه ها اجرایی و نهادهای مختلف صورت بگیرد، به طور قطع بیشتر مؤثر واقع خواهد شد.

لطفی اضافه کرد: همه بخش های دولتی و غیر دولتی باید با اطلاع رسانی، آگاهی سازی و هشدارهای لازم در زمینه اعتیاد و مضرات آن، برای افراد جامعه و از همان سنین کودکی و نوجوانی بپردازند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: فرد معتاد نباید در جامعه رها شده و یا ترد شود و باید به گونه ای با وی برخورد شود که احساس کند در بین مردم مورد اهمیت و توجه قرار دارد و اطرافیان برای ترک اعتیاد وی سعی و تلاش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اقدام همگانی برای مبارزه با اعتیاد در تنگستان

لزوم اقدام همگانی برای مبارزه با اعتیاد در تنگستان