مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-10اقتصادي

تصویب طرح احداث شهرک صنایع تبدیلی و غذایی در زنگنه


شهردار زنگنه از تصویب طرح ایجاد شهرک صنایع تبدیلی و غذایی در زنگنه خبر داد و گفت: در حال حاضر محصولات تولیدی این بخش، به صورت خام به فروش می رسد که با ایجاد این شهرک صنعتی، - ایسنا/همدان شهردار زنگنه از تصویب طرح ایجاد شهرک صنایع تبدیلی و غذایی در زنگنه خبر داد و گفت: در حال حاضر محصولات تولیدی این بخش، به صورت خام به فروش می رسد که با ایجاد این شهرک صنعتی، محصولات تولیدی بخش زند، فرآوری، برندسازی و صادر می شوند.

محمدحسین روستایی در گفت و گو با ایسنا، به پیگیری های یک سال و نیم برای اخذ مجوز احداث این شهرک اشاره و اظهار کرد: ایجاد شهرک صنعتی زنگنه در زمینی به مساحت 20 هکتار تصویب شد.

روستایی ادامه داد: رویکرد ما در احداث این شهرک صنعتی، ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، بسته بندی و برندسازی محصولات کشاورزی بخش زند به ویژه آلبالو است.

وی ابراز امیدواری کرد این شهرک صنعتی هر چه سریعتر با جذب سرمایه گذار و با هدف جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده محصولات به نفع کشاورز، احداث شود.

وی با اشاره به ثبت جهانی بازارچه سوغات محلی شهر زنگنه در سال گذشته مطرح کرد: با توجه به تولید کلیه محصولات کشاورزی و فروش این محصولات در سوغات سراهای این شهر و موقعیت جغرافیایی زنگنه که مسیر تردد مسافران و یکی از توقفگاه های اصلی زائران است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح احداث شهرک صنایع تبدیلی و غذایی در زنگنه

تصویب طرح احداث شهرک صنایع تبدیلی و غذایی در زنگنه