مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-02سياسي

جشن عید غدیر فرصت مناسبی برای تبیین دین اسلام است


جشن عید غدیر فرصت مناسبی برای تبیین دین اسلام است.

- ایسنا/لرستان رییس دادگستری بروجرد گفت: جشن عید غدیر فرصت مناسبی برای تبیین دین اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیرعلی کرمی عالم، امروز یازدهم تیرماه در جلسه شورای اداری بروجرد که باهدف برنامه ریزی برای برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دین انسان ها با ولایت علی (ع) کامل می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام تلاش می کنند تا ولایت و امامت را در حاشیه قرار دهند، افزود: در این راستا باید از سیره و سنت پیامبر (ص) و امامان معصوم و ولایت فقیه پیروی کنیم.

رییس دادگستری بروجرد خاطرنشان کرد: جشن عید غدیر فرصت مناسبی برای تبیین دین اسلام و فرصت مناسبی برای آگاهی کردن مردم است.

حجت الاسلام سید نصراله موسوی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد نیز در این جلسه گفت: جشن عید غدیر از میدان قیام تا خیابان تختی به صورت پیاده روی خانوادگی و مهمانی 2 کیلومتری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشن با همکاری هیات مذهبی و احداث موکب ها در مسیر پیاده روی انجام خواهد شد، برنامه های متنوعی در حین برگزاری جشن توسط دستگاه های مختلف برگزار می شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: در این راستا کلیه دستگاه های شهرستان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن عید غدیر فرصت مناسبی برای تبیین دین اسلام است

جشن عید غدیر فرصت مناسبی برای تبیین دین اسلام است