مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-15فرهنگي

نصرالله کسراییان در «صفحه نو»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، پنجمین دوره از مسترکلاس های «صفحه نو» با حضور نصرالله کسراییان عکاس، - پنجمین دوره از مسترکلاس های آموزشی صفحه نو با حضور نصرالله کسراییان به کارگردانی مجتبا میرتهماسب و مهدی گنجی، سه شنبه 27 تیرماه ساعت 12 ظهر به طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پلتفرم تماشاخونه ، پنجمین دوره از مسترکلاس های صفحه نو با حضور نصرالله کسراییان عکاس، مترجم و پدر عکاسی قوم نگارانه ی ایران، سه شنبه 27 تیرماه ساعت 12 ظهر به طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم تماشاخونه منتشر می شود.

صفحه نو (New Page) یک مسترکلاس ویدئویی است که در آن استادان متخصص و صاحب سبک ایرانی در حوزه های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه ای خود را در ساختاری مستند_آموزشی به طور اختصاصی در پلتفرم تماشاخونه ارائه می کنند.

در پنجمین دوره از مسترکلاس های آموزشی صفحه نو نصرالله کسراییان عکاس، مترجم و پدر عکاسی قوم نگارانه ی ایران بیش تر آشنا می شویم.

او در طی پنجاه و اندی سال فعالیت حرفه ای خود بیش از سی کتاب عکس منتشر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله کسراییان در «صفحه نو»

نصرالله کسراییان در «صفحه نو»