مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-09اجتماعي

شناسایی مناطقی که بیشترین کسری پارکینگ در تهران را دارند


مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد: اولویت های مناطق در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات و اعتبارات باید درست سنجیده شده و میان آنها بصورت عادلانه توزیع شود.

- مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد: اولویت های مناطق در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات و اعتبارات باید درست سنجیده شده و میان آنها بصورت عادلانه توزیع شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چهل و یکمین جلسه شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق 22 گانه شهرداری تهران که به میزبانی شهرداری منطقه یک و با حضور مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و معاونین وی، مهدی نوروزی معاون فنی مهندسی سازمان ترافیک و معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق 22گانه برگزار شد، بر ضرورت توزیع اولویت مدار تجهیزات و اعتبارات تاکید شد.

گلشنی ضمن تاکید بر لزوم سنجش اولویت های ترافیکی میان مناطق گفت: مناطق، صف اول پاسخگویی به مردم هستند و از این رو نباید منتظر تصمیم گیری غیرضروری ستاد بمانند.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف اعتبارات مناطق، افزود: مناطق می بایست از ظرفیت های خود جهت جذب حداکثری اعتبارات استفاده کنند و ستاد هم در این امر و همچنین در حوزه برطرف کردن نیازهای مرتبط با تجهیزات ترافیکی موظف به همکاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مناطقی که بیشترین کسری پارکینگ در تهران را دارند

شناسایی مناطقی که بیشترین کسری پارکینگ در تهران را دارند