مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-22اقتصادي

لزوم حمایت از توسعه و استقرار مراکز نوآوری تخصصی در آذربایجان غربی


لازم است از مراکز نوآوری تخصصی حمایت های لازم انجام شوددر این راستا استان ظرفیتهای خوبی در خصوص حوزه معدن، گیاهان دارویی دارد و می توان از طریق مراکز نوآوری به اهداف عالیه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، احمدعلیجانپور در اولین گردهمایی شرکت های دانش بنیان آذربایجان غربی اظهارداشت: اولین گردهمایی شرکت های دانش بنیان در سطح استان با هدف تقویت و هم افزایی شرکت های دانش بنیان و بررسی مشکلات و مسائل شرکت ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه راههای ورود این شرکت ها به تولید محصولات و بررسی  مشکلات بازار بسیار حائز اهمیت است گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی در موقعیت و وضعیت استراتژیک قرار گرفته عرضه محصولات در داخل و خارج کشور دارای ارزشمند هستند.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک آذربایجان غربی گفت: با توجه به برخورداری مناسب شرکت های دانش بنیان از علم  و فناوری علاوه بر عرضه محصولات می توان متدهای فناوری را نیز به کشورهای همسایه صادر کرد.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به آمار شرکت های دانش بنیان تصریح کرد: تعداد شرکت های دانش بنیان در کشور بیش از هشت هزار و 827 شرکت و تعداد شرکت های استان 96 می باشد باید در نظر داشت  ظرفیت استان بیش از این بوده و تا240 شرکت دانش بنیان می تواند ارتقا داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از توسعه و استقرار مراکز نوآوری تخصصی در آذربایجان غربی

لزوم حمایت از توسعه و استقرار مراکز نوآوری تخصصی در آذربایجان غربی