مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-15سياسي

بازرسی کل بازوی کارشناسی دستگاه قضایی در مبارزه با فساد است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: بازرسی کل استان به عنوان بال و بازوی کارشناسی دستگاه قضایی در مبارزه با فساد نقش مهم و تأثیرگذاری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن مددی ظهر شنبه در نشست تعاملی با بازرس کل استان البرز برقراری ارتباط و تعامل تنگاتنگ دادسرا و بازرسی کل استان را موجب تقویت هماهنگی ها برای به ثمر رسیدن زحمات و اقدامات بازرسی کل استان در گزارش های تعقیب کیفری دانست.

وی بیان کرد: همکاران قضایی در دادسرا نیازمند تحقیقات کارشناسی همکاران بازرسی کل استان در حوزه های فنی، اداری و مالی هستند تا بتوانند موضوعات را به خوبی تشخیص و تطبیق دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به ارتباطات خوب دادسرا با بازرسی کل استان از زمان مدیریت جدید آقای مشهدی به عنوان قاضی برجسته و خوشنام دادگستری اشاره کرده و این امر را موجب تقویت تعاملات و ارتباطات تنگاتنگ بازرسی کل استان و دادستانی دانست.

وی تصریح کرد: یکی از ایرادات مطرح در خصوص گزارشات بازرسی، طولانی بودن زمان تهیه گزارش نسبت به زمان وقوع جرم است که این امر، جمع آوری ادله را برای دادسرا بسیار دشوار کرده و گاهی به همین دلیل موضوعات مشمول مرور زمان شده، قرارهای منع تعقیب یا موقوفی تعقیب صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی کل بازوی کارشناسی دستگاه قضایی در مبارزه با فساد است

بازرسی کل بازوی کارشناسی دستگاه قضایی در مبارزه با فساد است