مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-05سياسي

لزوم استفاده از پایش تصویری برای مقابله با تغییر کاربری اراضی در استان کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که در قوه قضاییه با تغییر کاربری اراضی به شدت برخورد می شود، گفت: استفاده از سیستم های پایش تصویری به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و پیشگیری از زمین خواری اصل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که در قوه قضاییه با تغییر کاربری اراضی به شدت برخورد می شود، گفت: استفاده از سیستم های پایش تصویری به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و پیشگیری از زمین خواری اصل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 14 تیرماه در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری اراضی باید به اصل پیشگیری توجه ویژه ای داشت و نباید اجازه داد که تصرفی صورت گیرد، بنایی احداث و یا درختانی غرس شود و سپس برخورد کرد و باید بر اساس نظارت دقیق از بروز هرگونه تصرف و تغییر کاربری جلوگیری شود.

وی بر صدور اسناد کاداستری اراضی نیز تاکید و تصریح کرد: این مهم باید در اسرع وقت انجام و تکمیل شود.

همچنین علیرضا ابوالحسنی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان نیز در این دیدار وسعت اراضی موجود در استان کرمان را 13.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از پایش تصویری برای مقابله با تغییر کاربری اراضی در استان کرمان

لزوم استفاده از پایش تصویری برای مقابله با تغییر کاربری اراضی در استان کرمان