مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-04بين الملل

هشدار ونزوئلا به اروپا: در امور داخلی ما دخالت نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در بیانیه رسمی منتشر شده در حساب رسمی توییتر «ایوان خیل» وزیر امور خارجه ونزوئلا آمده است: به منظور حفظ یک رابطه متقابل محترمانه، - دولت ونزوئلا از جوسپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی این اتحادیه خواست تا از صدور اعلامیه های مداخله جویانه در موضوعاتی که در صلاحیت انحصاری قوای داخلی این کشور است، خودداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در بیانیه رسمی منتشر شده در حساب رسمی توییتر ایوان خیل وزیر امور خارجه ونزوئلا آمده است: به منظور حفظ یک رابطه متقابل محترمانه، پرهیز از صدور اظهار نظر های مداخله جویانه را خواستار هستیم.

بروکسل به تازگی با صدور بیانیه ای با اشاره به صلب صلاحیت کورینا ماچادو رهبر مخالفان ونزوئلا از تصدی هر گونه پست دولتی، درمورد تصمیم هایی که به دنبال ممانعت از اعمال حقوق اساسی سیاسی اعضای اپوزیسیون است ابراز نگرانی کرد.

اتحادیه اروپا در این بیانیه تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری معتبر، شفاف و فراگیر در سال 2024، به منظور پایان دادن به بحران سیاسی و اجتماعی طولانی مدت، موضوعی کلیدی است.

دولت نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا در واکنش به این بیانیه، اظهارات منتسب به بورل را قاطعانه رد کرد و آن را اقدامی جدید برای دخالت در امور داخلی کشورش دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ونزوئلا به اروپا: در امور داخلی ما دخالت نکنید

هشدار ونزوئلا به اروپا: در امور داخلی ما دخالت نکنید