مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-02پزشكي

پیوند موفقیت آمیز قلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


یکصد و پنجمین عمل پیوند قلب بر روی یک بیمار مبتلا به نارسایی قلبی در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: این عمل بر روی آقای  48 ساله ساکن سرخس، مبتلا به نارسایی قلبی با موفقیت انجام شد و قلب این بیمار از جوان اهدا کننده 27 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود در مرکز دیالیز و پیوند اعضا منتصریه دریافت و در بخش جراحی قلب باز بیمارستان امام رضا(ع) به این بیمار پیوند شد و حیات دوباره ای به او بخشید.

دکتر محمد عباسی حال عمومی بیمار را رضایت بخش اعلام کرد و افزود: این بیمار در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه، دوران نقاهت را طی می کند.

رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که  پیوند قلب یک کار تیمی است و گروه های متعددی در آن دخیل هستند، خاطرنشان کرد؛ استمرار کار گروهی نشان دهنده سازمان دهی مناسب در این گونه اعمال جراحی است و چه بسا که گروه های مختلفی برای انجام چنین عمل هایی اقدام می کنند که به علت نداشتن زیر ساخت های مناسب و هماهنگی کار تیمی خیلی سریع متوقف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند موفقیت آمیز قلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پیوند موفقیت آمیز قلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد