مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-10سياسي

پیام شهید لنگرودی به خبرنگاران


شهید سیف الله عبدالکریمی خطاب به اصحاب قلم چنین می گوید: هان! ای نویسندگان، هان! ای اندیشمندان، هان! ای سردبیران محترم روزنامه ها، شما اگر بذر اختلاف را در بستر صفحات روزنامه هایتان نپاشید من معتقدم که شاید اختلافات پایان پذیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید والامقام سیف الله عبدالکریمی کومله در تاریخ ششم مرداد ماه سال 1321 در یک خانواده مومن و کشاورز در روستای قریه شهر کومله لنگرود دیده به جهان گشود.

  وی بعد از پایان دوره ابتدایی به علت اشتیاق به علوم دینی زادگاهش را به قصد قم ترک کرد و در محضر اساتیدی چون آیت الله محمدی گیلانی، آیت الله منتظری، انصاری شیرازی و شهید بزرگوار مطهری و دکتر مفتح به شاگردی پرداخت.

  وی همزمان با فراگیری علوم حوزوی، تحصیلات متوسطه خود را در نوبت شبانه ادامه داد و در سال 1342 در دانشکده الهیات تهران پذیرفته شد و در همان ایام نیز ازدواج کرد.

  آقا سیف الله برای تامین هزینه های تحصیلی و زندگی، چندین ساعت در هفته در یکی از مدارس خصوصی تدریس می کرد و با هوش سرشاری که داشت توانست مقطع کارشناسی را با نمرات بسیار عالی سپری کند.

  وی از آنجایی که به زبان های عربی و انگلیسی مسلط بود و علاقه فراوانی هم به یادگیری علوم دیگر داشت سرانجام در مقطع فوق لیسانس در فلسفه و حکمت شاگرد ممتاز دانشگاه شناخته شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام شهید لنگرودی به خبرنگاران

پیام شهید لنگرودی به خبرنگاران