مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-25سياسي

پاسخگویی مناسب به مردم وظیفه همه مدیران استان بوشهر است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وظیفه تمامی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر پاسخگویی مناسب و ایجاد رضایتمندی در مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه حضور در سامانه سامد و پاسخگویی به مردم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که استاندار بوشهر همواره بر آن تاکید دارند حضور در میان اقشار مختلف مردم در جای جای استان است، افزود: همچنین اهمیت دادن به پاسخگویی مدیران از طریق سامانه سامد نیز در همین راستا تعریف شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: وظیفه تمامی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر است تا با پاسخگویی مناسب و ایجاد رضایتمندی در مردم به تقویت نظام و دولت کمک کنند وی عنوان کرد: بنای دولت سیزدهم و شخص ریاست محترم جمهوری از آغاز به کار، ارتباط بی واسطه با مردم بوده است و اعتقاد دارد که مردم باید بدون هیچ مانعی نظرات و درخواست های خود را با مدیران مطرح کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با حضور در سامانه سامد به مدت یک ساعت به سوالات و درخواست های مردم استان پاسخگو بود و دستور پیگیری مطالبات مردمی را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی مناسب به مردم وظیفه همه مدیران استان بوشهر است

پاسخگویی مناسب به مردم وظیفه همه مدیران استان بوشهر است