مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-08فرهنگي

خواننده موسیقی ایرانی این روزها چه می کند؟


انتشار چهار آلبوم مختلف و حضور در یک ارکستر مازندرانی از جمله فعالیت های اخیر وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی است که او را به عنوان یکی از هنرمندان فعال این حوزه معرفی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید تاج از جمله هنرمندان فعال موسیقی ایرانی است که انتشار چهار آلبوم موسیقی مختلف به همراه حضور در یک ارکستر مازندرانی برای اجرای آثار منتخب در حوزه موسیقی ملی او را به عنوان یکی از خوانندگان فعال و پرکار در فرآیند تولید و عرضه محصولات موسیقایی معرفی کرده است.

آن سوی مه عنوان یکی از آلبوم های جدیدی است که طی روزهای اخیر با آهنگسازی علیرضا علی حیدری، خوانندگی وحید تاج و تنظیم پویان رمضانی در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار گرفته است.

علی جعفری پویان نوازنده ویولن، میثم مروستی نوازنده ویولن و ویولن آلتو، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، ناصر رحیمی نوازنده فلوت، پویان رمضانی نوازنده پیانو، علی سلام پور نوازنده ویولن التو، آرش رضایی نوازنده عود، مهرداد شیخلری نوازنده دف و دایره، پریسا علی حیدری نوازنده سنتور و تمبک، نکیسا علی حیدری نوازنده سنتور، علیرضا علی حیدری نوازنده تار هنرمندانی هستند که در این آلبوم به عنوان نوازنده حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواننده موسیقی ایرانی این روزها چه می کند؟

خواننده موسیقی ایرانی این روزها چه می کند؟