مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-05اقتصادي

افتتاح آمادگاه مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی جنوب شرق کشور


با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، آمادگاه مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی جنوب شرق کشور افتتاح و تجهیز آن در اولویت سازمان حفظ نباتات کشور قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین رنجبراقدم در آیین افتتاح آمادگاه مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی جنوب شرق کشور در ایرانشهر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و اقلیمی و مجاورت با دریای عمان و اقیانوس هند یکی از مستعدترین نقاط کشاورزی کشور محسوب می شود به طوری که در تمامی فصول سال امکان کشت و تولید انواع محصولات در آن وجود دارد که در نوع خود بی نظیر است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و مرزهای طولانی در بخش های مختلف کشاورزی در آسیب و مخاطره است تجهیز آمادگاه مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی جنوب شرق در ایرانشهر در اولویت این سازمان است.

وی ادامه داد: همچنین مرزهای وسیع گسترده آبی و خاکی، این استان را تبدیل به یکی از مبادی مهم ورود محصولات کشاورزی به کشور کرده است که می تواند در کنار قابلیت های بی مانند مخاطرات زیستی را برای بخش های مختلف کشاورزی برای کشور به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آمادگاه مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی جنوب شرق کشور

افتتاح آمادگاه مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی جنوب شرق کشور