مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-04سياسي

استان اردبیل موقعیت ترانزیتی و بارانداز بی نظیر دارد


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: استان اردبیل، استان قاچاق خیز نیست بلکه یک استان ترانزیتی با بارانداز ممتاز است.

- محمدعلی مجتهدی نیا در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در دولت سیزدهم و با تاکید رییس جمهور و انتخاب نماینده ویژه رییس جمهور در ستاد مبارزه با مواد مخدر شرایط حساس و دقیق کاری را در این حوزه شاهد هستیم تا مسئولان با اشرافیت قانونی بتوانند منفذهای قاچاق کالا و ارز را بگیرند.

وی تصریح کرد: در کنار اصلاح قوانین، باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها در ترویج و تبیین امر قاچاق و آثار و تبعات آن استفاده کنیم چرا که بر این باوریم استخراج حقیقت از دل واقعیت مهمترین رسالت در مسیر جهاد تبیین است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل ضرورت انجام تبلیغات هوشمند با تکیه بر قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یادآور شد و گفت: 70 درصد ورودی کالا به کشور قانونی و از طریق گمرک با پرداخت حقوق دولتی انجام می شود اما 30 درصد قاچاق کالا و ارز بزرگترین ضربه را به فعالان حوزه اقتصادی وارد می کند.

مجتهدی نیا تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان حوزه اقتصادی را پیشران مبارزه با قاچاق کالا و ارز معرفی کرد و افزود: بیش از 90 سال است که مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور مورد توجه قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل موقعیت ترانزیتی و بارانداز بی نظیر دارد

استان اردبیل موقعیت ترانزیتی و بارانداز بی نظیر دارد