مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-21اقتصادي

تلگرام 210 میلیون دلار اوراق فروخت


تلگرام هفته جاری از فروش اوراق قرضه به تعدادی از سرمایه گذاران از جمله پاول دوروف، موسس و مدیرعامل این شرکت، 210 میلیون دلار سرمایه جمع کرد.

- تلگرام هفته جاری از فروش اوراق قرضه به تعدادی از سرمایه گذاران از جمله پاول دوروف، موسس و مدیرعامل این شرکت، 210 میلیون دلار سرمایه جمع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اپلیکیشن پیام رسان که ماهانه بیش از 800 میلیون کاربر دارد، این سرمایه را با انتشار اوراق قرضه به ارزش 270 میلیون دلار جمع کرد.

جان هایمان، مشاور ارشد سرمایه گذاری تلگرام به پایگاه فناوری تِک کرانچ گفت: به دلیل این که نرخهای بهره از سال 2021، رشد قابل توجهی پیدا کرده است، اوراق قرضه، قیمت انتشار مختلفی دارند.

دوروف گفت: تلگرام هنوز سودآور نیست و فاینانس جدید به منظور نزدیک کردن این اپلیکیشن به نقطه سر به سر بوده و مدعی شد که این اپلیکیشن نسبت به رقبایش نظیر توییتر و اسنپ، به سودآوری نزدیکتر است.

هایمان به تِک کرانچ گفت: مجموعه ای از صندوق های مالی معروف، این اوراق قرضه را خریداری کردند و این حامیان مالی، صندوق های جهانی پیشرفته ای دارند که در اوراق قرضه، متخصص هستند.

دوروف در پستی نوشت که شخصا، حدود یک چهارم از اوراق قرضه جدید تلگرام را خریداری کرده و ده ها میلیون دلار در رشد تلگرام، سرمایه گذاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلگرام 210 میلیون دلار اوراق فروخت

تلگرام 210 میلیون دلار اوراق فروخت