مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-28اقتصادي

توقف موقت فروش 426 کانتینر لوازم خانگی توقیف شده در گمرک بندرعباس


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 426 دستگاه کانتینر لوازم خانگی در گمرک بندرعباس قرار است با دستور فروش، تعیین تکلیف شود اما قاضی مربوطه دستور قضایی به دادستان بندرعباس داده است که فعلا فروش این لوازم خانگی متوقف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالمجید اجتهادی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: سال 1401 اعاده دادرسی در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نسبت به کل سنوات فعالیت سازمان اموال تملیکی 42 برابر شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته تعیین تکلیف نسبت به کل سنوات فعالیت سازمان اموال تملیکی 31 برابر شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: از سوی دیگر فروش اموال تملیکی د ر سال گذشته نسبت به کل سنوات فعالیت سازمان اموال تملیکی 47 برابر شد.

اجتهادی گفت: 4000 تن گچ اواخر دهه 80 وارد گمرک شهید رجایی شده بود در این سال ها جای ما را برای کالاهای اساسی گرفته بود و کسی آن را تعیین تکلیف نکرده بود که تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: اواخر سال 1400 بود که پیگیر ماندگاری سرم ها در گمرک شدیم این سرم ها سال 96 وارد شده بود به دلیل مشکلات بین دستگاهی دولت قبل نتوانست آن را ترخیص کند و الان با پیشنهاد خود ما این موضوع در سازمان بازرسی کل کشور و دادسرای تهران پرونده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف موقت فروش 426 کانتینر لوازم خانگی توقیف شده در گمرک بندرعباس

توقف موقت فروش 426 کانتینر لوازم خانگی توقیف شده در گمرک بندرعباس