مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-17دانش

ابلاغ آیین نامه دانشجویان سرآمد در آینده نزدیک


معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: آیین نامه دانشجویان سرآمد تدوین شده و طی دو هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در نشست رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که امروز (دوشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، به بحث جذب دانشجویان بین الملل اشاره کرد و گفت: بحث جذب دانشجویان بین الملل در دستور کار همه رؤسای دانشگاه ها قرار گرفته است.

رییس سازمان امور دانشجویان درباره بورسیه ها اظهار کرد: آیین نامه جامع 13گانه بورس به تمام دانشگاه های کشور ابلاغ شده است که این آیین نامه دارای دو بخش بورس دانشجویان و بخش حاکمیتی است که در آن چند بورسیه از جمله بورس دانش و بورس بلندمدت تعریف شده است.

داداش پور افزود: بحث بورس بلند مدت برای رشته های: نوپدید، بین رشته ا ی ها و هنر تعریف شده است.

خوشبختانه بورس بلند مدت در حوزه هنر فعال شده و در حوزه های دیگر نیز در حال فعال شدن است و باید از این فرصت برای آنکه بتوانیم تامین اعضای هیأت علمی را در کنار دوستان مرکز جذب دنبال کنیم حداکثر استفاده را بکنیم.

رییس سازمان امور دانشجویان، با اشاره به بورس دانشجویان سال آخر بیان کرد: باید از این ظرفیت نیز برای ترمیم اعضای هیئت علمی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آیین نامه دانشجویان سرآمد در آینده نزدیک

ابلاغ آیین نامه دانشجویان سرآمد در آینده نزدیک